keskiviikko 5. lokakuuta 2011

teht.3 hertan kysymys

No hei!se on aika jännittävä mutta en ole päässyt ihan kaikkea lukemaan.Mutta tuntuuettä semuuttuu ihan kivaksi eise ainakaan ihan tylsä kirja ole.1. No se pää ukko on ihan kiva ja jotain muuta.(äiti ja isä) menehtyneet seikkailee  veljensä kanssa ja heidän nimensä(pää ukko)ram ja (pikkuveli)jam.2.no en kyllä tiiä että  ram mettästää jotain elukoita ja minä taas pelaan pleikka ja konetta en usko ett meiss paljon samaa on.

5 kommenttia:

  1. Ihan hyvä, mut aika paljon yhteen kirjoitettuja juttuja. ;)

    VastaaPoista
  2. vähän huolellisuutta kirjotukseen

    VastaaPoista
  3. Moi, Leevi.
    Niinpä, huolellisuutta kirjoitukseen. Ei millään pahalla, mutten muutenkaan ihan tajua kaikkia kirjoituksiasi, mutta pääasiat kyllä. Eipä sit muuta... HUOLELLISUUTTA!

    VastaaPoista