leevinblogbox
keskiviikko 23. marraskuuta 2011
perjantai 14. lokakuuta 2011
teht 6
no en minä ainakaan tajunnut juonta. no kolme ja puol tähteä. mutta jännä se oli kun se susi oli löntystellyt paikan ohi ja ram ihmettelee.kirjan päähenkilö oli Ram sivu henkilöitä kylänvanha jam reta.no ei se ainakaan parhain kira ole eikä ole huonoin. ihan okei kirjan on kirjoittanut Maijaliisa Dieckmann. perustelu: no eise oikein innostanut minua kun siinä ei ollut minunlainen juoni. pää henkilö oli hauska ja jam jännä.niin ja eise kauhean jännittävä ollut.näin ikkään
keskiviikko 5. lokakuuta 2011
teht.3 hertan kysymys
No hei!se on aika jännittävä mutta en ole päässyt ihan kaikkea lukemaan.Mutta tuntuuettä semuuttuu ihan kivaksi eise ainakaan ihan tylsä kirja ole.1. No se pää ukko on ihan kiva ja jotain muuta.(äiti ja isä) menehtyneet seikkailee veljensä kanssa ja heidän nimensä(pää ukko)ram ja (pikkuveli)jam.2.no en kyllä tiiä että ram mettästää jotain elukoita ja minä taas pelaan pleikka ja konetta en usko ett meiss paljon samaa on.
keskiviikko 28. syyskuuta 2011
teht2
A)Minusta siitä kirjasta tulee mieleen että olisin jossain kylmässä metsässä joittenkin alkuasukkaiden kanssa teltassa (se on tehty nahasta). Ja aamulla mettästäisin jotain öllimöllejä ja illalla tulee mörköjä. B). No varmaan siinä hämeenlinnan linnalla ja aulangon mettissä.kun siel on jännää pimeellä.
teht.1 hertan kysymys
Oli se blogin luominen aika jännää. Mutta ensin tylsää mutta muuttu kivaksi.teht2:Ihan jännältä varmaan.teht3:
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)