perjantai 14. lokakuuta 2011

teht 6

no en minä ainakaan tajunnut juonta. no kolme ja puol tähteä. mutta jännä se oli kun se susi oli löntystellyt paikan ohi ja ram ihmettelee.kirjan päähenkilö oli Ram sivu henkilöitä kylänvanha jam reta.no ei se ainakaan parhain kira ole eikä ole huonoin. ihan okei kirjan on kirjoittanut Maijaliisa Dieckmann. perustelu: no eise oikein innostanut minua kun siinä ei ollut minunlainen juoni. pää henkilö oli hauska ja jam jännä.niin ja eise kauhean jännittävä ollut.näin ikkään

keskiviikko 5. lokakuuta 2011

teht.3 hertan kysymys

No hei!se on aika jännittävä mutta en ole päässyt ihan kaikkea lukemaan.Mutta tuntuuettä semuuttuu ihan kivaksi eise ainakaan ihan tylsä kirja ole.1. No se pää ukko on ihan kiva ja jotain muuta.(äiti ja isä) menehtyneet seikkailee  veljensä kanssa ja heidän nimensä(pää ukko)ram ja (pikkuveli)jam.2.no en kyllä tiiä että  ram mettästää jotain elukoita ja minä taas pelaan pleikka ja konetta en usko ett meiss paljon samaa on.