No hei!se on aika jännittävä mutta en ole päässyt ihan kaikkea lukemaan.Mutta tuntuuettä semuuttuu ihan kivaksi eise ainakaan ihan tylsä kirja ole.1. No se pää ukko on ihan kiva ja jotain muuta.(äiti ja isä) menehtyneet seikkailee veljensä kanssa ja heidän nimensä(pää ukko)ram ja (pikkuveli)jam.2.no en kyllä tiiä että ram mettästää jotain elukoita ja minä taas pelaan pleikka ja konetta en usko ett meiss paljon samaa on.
Ihan hyvä, mut aika paljon yhteen kirjoitettuja juttuja. ;)
VastaaPoistano anteeks
VastaaPoistavähän huolellisuutta kirjotukseen
VastaaPoistaMoi, Leevi.
VastaaPoistaNiinpä, huolellisuutta kirjoitukseen. Ei millään pahalla, mutten muutenkaan ihan tajua kaikkia kirjoituksiasi, mutta pääasiat kyllä. Eipä sit muuta... HUOLELLISUUTTA!
Heh heh Tapi XD
VastaaPoista