no en minä ainakaan tajunnut juonta. no kolme ja puol tähteä. mutta jännä se oli kun se susi oli löntystellyt paikan ohi ja ram ihmettelee.kirjan päähenkilö oli Ram sivu henkilöitä kylänvanha jam reta.no ei se ainakaan parhain kira ole eikä ole huonoin. ihan okei kirjan on kirjoittanut Maijaliisa Dieckmann. perustelu: no eise oikein innostanut minua kun siinä ei ollut minunlainen juoni. pää henkilö oli hauska ja jam jännä.niin ja eise kauhean jännittävä ollut.näin ikkään
oijoij mahtavaa exelent fantastico
VastaaPoistaVähäks jännä
VastaaPoistaOOOUUUTOOO!!!!! =D ei ny
VastaaPoistaMikä sun kirja ees on niistä kolmesta??
VastaaPoistaKiva kuva toi sun profiilikuva... Trollface...
VastaaPoista